eKupi, nikad više

Prvo da naglasim da ne kritiziram kvalitetu proizvoda s eKupi, niti ju dovodim u pitanje. Sobni bicikl kojeg sam kupio preko eKupi super radi, ali još ne mogu ocijeniti kvalitetu jer je nov.

Međutim, usluga im je KATASTROFA i nema šanse da ikad išta više kupim od njih.

Sve je počelo u utorak 3.10. Odmah sam izgubio živce jer sam sat vremena pogubio na naručivanje. Naime, kad god bih kliknuo Dodaj u košaricu bio bih preusmjeren na košaricu gdje bi me čekala poruka Ništa nije dodano u košaricu. I tako probam ja na Chromeu, ne ide; probam na Operi, ne ide; probam na Firefoxu, ne ide; e na Edgeu je išlo! Već sam se tad zapitao je li eKupi cilj da proda koji proizvod i kako im uopće ide zarada. Mnogim ljudima ne bi palo na pamet da probaju s drugim pretraživačima; nakon milijun neuspješnih klikova, vjerojatno bi odustali.
Dobro, kad je konačno prošlo dodavanje u košaricu, naravski, trebao si se ulogirati. Registriram se i na završetku registracije mi kažu da ću primiti mejl s potvrdom registracije. Čeka Čmarac ko budala, a od mejla ni M. Onda mi je dopizdilo i probao sam se ulogirati bez prethodnog potvrđivanja …i uspjeh! Dam ja svoje podatke, uključujući broj mobitela i dođem do načina plaćanja. Budući da mi je bilo najvažnije plaćanje pri preuzimanju, baš sam pazio šta biram.
Sve gotovo, dostava za nekoliko dana. Prođe petak i mislim ništa od bicikla do ponedjeljka, kad u nedjelju stiže mejl da će narudžba biti otkazana jer nije plaćena… Čmarac, naravski, popizdi; zovem ih, reko kako da platim ako plaćam pri preuzimanju, a bicikl još nije došao??? Kaže mi žena da sam odabrao kartično plaćanje – sigurno nisam jer, kao što rekoh, plaćanje preuzimanjem mi je bilo najvažnije – ali dobro. Kaže ona da može samo napraviti novu narudžbu što je značilo da moram čekati još nekoliko dana, ali ajde. E sad dolazimo do najvažnijeg:
Ne znam da li ovi idioti iz eKupi misle da kada kod njih nešto naručiš, tvoj život prestaje i moraš biti doma 24 sata dnevno dok narudžba ne dođe ili koju vražju mater; ali mi u srijedu nismo bili doma i kad smo se vratili u kasliću nas je dočekala obavijest da preuzmemo paket težak 20 kg iz pošte jer “nikog nije bilo kod kuće” kada su dostavili pošiljku… Mislim, u krajnju ruku, koji kurac sam im ostavio broj mobitela ako se nisu udostojili nazvati barem prije nego su krenuli s narudžbom?! Još nismo odmah znali šta je jer je pošiljka bila 40 kn jeftinija od bicikla. Mislili smo da nam netko lifra neku pizdariju. Znači, prvo me stara vukla u kolicima do pošte da vidimo šta je jer je na mene i bez mene ti na pošti ništa ne vele; onda kad smo ustanovili da je bicikl, stara je otišla u obližnji dućan po kolica u kojim je teglila 20 kg do doma. Naravno, nije mogla i mene i bicikl pa se onda vraćala po mene.

Sad ne znam je li tih 40 kn popust za zajebanciju koju smo prošli ili će mi još poslat račun od 40 kn (koji im neću platiti); ali i da su mi zaračunali 100 kn popusta, nisu vrijedni tog. Nema šanse da išta više naručujem od njih, a i vama bih preporučio da ništa ne naručujete od njih ako su vam živci mili.

Ukratko, eKupi sigurno nije moja internet trgovina!


Objavljeno 15.10.2018 navečer. u 9 sati

Leave a comment