E sad smo na Balkanskom “poluostrvu”

Čist da se zna, jučerašnjim referendumom smo potvrdili da smo balkančine par excellence.

Nijedna razvijena zemlja (baš nijedna), zemlja kakva bi nam trebala biti uzor, nema diskriminirajući ustav. Čak su i naši susedi Slovenci odbili (koristi Google Translate ako ti treba prijevod) ovakvu promjenu Ustava još 2012. godine.

S druge strane, među zemljama koje imaju ovakvu definiciju braka u ustavu su Srbija, Crna Gora i Bugarska – srce Balkana😀 Al smo u lijepom društvu!

Inače, obožavam “svjetonazor” koji ide na štetu drugih…

Za Željku Markić imam samo dvije želje:

Prvo da se razvede. Baš me zanima kako bi radije smjestila dijete u dom nego ga dala samohranom roditelju kad bi bilo riječ o njoj kao samohranoj majci i njenoj djeci… i što bi onda rekla o životnoj zajednici.
Mislim da se razumijemo, ja bi toj diskriminirajućoj kravi oduzeo djecu, a ne da širi svoj primitivizam na svoje potomstvo.

Druga želja je da joj dijete bude peder pa neka mu objašnjava kako mu je ona zagorčala život ili barem pokušala zagorčati život [jer se, u praksi, ovim promjenom Ustava ništa ne mijenja (U Obiteljskom zakonu je definicija braka baš zajednica žene i muškarca. Zakon se nije mijenjao od osamostaljenja, a možda i duže. Čak je i u onom zakonu iz Juge bila ista definicija braka.), ali ovo ružno izgleda …i spiskali smo milijune na referendum]. I neka mu počne kenjat ako je to njegov izbor… Siguran sam da bi ljudi dobre volje djetetu dali snimke Markićkinih izjava🙂

To su moje iskrene želje Željki Markić.
Razvod bi me samo obradovao da krava malo iskusi ono što priča na vlastitoj koži. Homoseksualnost djeteta me baš i ne bi obradovala jer bi život nedužnog bio zakompliciran😦 ali bi barem krava dobila svoje!

Ja stvarno ne znam u kakvom trulom društvu ja živim. Nekad imam osjećaj da sam ja jedini sa suosjećanjem i jedini koji se nekad stavi u tuđu kožu, odnosno postavlja si pitanje kako bi meni bilo da…

P.S. “Veliki” vjernici, Bog kaže Ljubi bližnjeg svog, a ne Ljubi bližnjeg heteroseksualca, mrzi pedera


Objavljeno 2.12.2013. u 11:14 PM

Leave a Reply

