Spam na hrvatskom

Sigurno ste dobili spamove koji love ljude na sažaljenje (i na pohlepu jer je u igri uvijek milijunska cifra, najčešće dolara).

Jeste li ikad pali na takvo sranje, ili se čak i opekli, sada nije bitno. Bit je da su takvi spamovi redovito na engleskom (vjerojatno i na drugim svjetskim jezicima – mislim da sam ja tu i tamo dobio i na španjolskom – ali najčešće su na engleskom).
Međutim, u zadnje vrijeme, spameri su odlučili uložiti malo “truda” i prevesti svoja umjetnička djela (da, Google Translate). Stoga se sada pojavljuju i “hrvatske” inačice.

Evo primjer jedne takve:

Moje ime je Miss roseline Sarah mpele Ja sam jedina kći kasnih mojih roditelja Mr.and gđa David mpele ugledni poduzetnik oca (trgovina čokolade) rade u glavnom gradu Obale Bjelokosti dan: Žalosno je reći, umro je u nerazjašnjenim okolnostima u Francuska tijekom putovanja u inozemstvo tvrtke Njihov 9. rujna 2008. Iako je njegova iznenadna smrt bila povezana ili se sumnja da je pitao njegov stric putovao s njim u to vrijeme, ali Bog zna istinu.
Moja majka je umrla kad mi je bilo samo 11 godina, a moj otac uzeo mi je tako poseban. Deveti krik prije nego što je umro u rujnu 2008, rekao je njegov tajnik, koji je bio s njim u bolnici, i napravio 5,5 milijuna dolara (5,5 milijuna dolara), u banci, i otići na pravi grad zatvoren u Abidjanu, Obala Bjelokosti.
On je također rekao da je njegova tajnica, što znači da stranim investicijskim fondovima njegove prerane smrti, on se samo upoznao svoju kćer, on je koristio moje ime kao fonda obitelji, Zaidi i njegova tajnica mi je rekla da ako sam spreman otići u banku i zahtijevao novac, ako ste, pokušati izabrati partnera iz inozemstva, ako sam imao novac i koristiti ga za ulaganje u ovaj sektor.
) Meni
Sektor prometa 2)
3), hotel s pet zvjezdica
4) Property Management.
Sada želim da mi pomogne ovaj fond ulaže u svoj račun u zemlji, kao i novi klijent novac, i mjesto koje sam spomenuo gore ponudu.
Sam bila djevojčica, a potom, ja ne znam ništa o poslu, još jedan dokaz visoke škole, a zapravo nije znao što učiniti. Sada želim račun u inozemstvu, gdje se preselio, jer sam puno putuju, što može biti posljedica političke krize u Obali Bjelokosti. Tužna smrt mog oca u mom životu.
Sada ja ne mogu pokazati mi ovo pitanje:
(1) da mi pomogne, iskreno, jer imam crnu rasu.
(2) može biti vrlo pouzdan.
(3) Postotak ukupno dostupno je dobro za vas
Nakon što je novac na računu.
Poziv, i što je prije moguće, a ja želim pozvati i fax broj, ako ste spremni dokazati postojanje fonda u skladu s potrebnim dokumentima, pogledajte moj analiza vrijednosti banke također nudi jednostavno povezivanje.
Hvala Vam.
Moje Mišljenje
Vaš roseline Sarah mpele


Objavljeno 1.8.2013 u 10:51 PM

Leave a Reply

