Primitivna licemjerna smeća

Ovo je post o diskriminirajućoj primitivčinama, koje ne da sramote Hrvatsku, nego čitavu ljudsku vrstu.

Oni su prava uvreda za hrvatski mozak

Naime, primitivna grupa s Facebooka me blokirala zato što su dobili svoje… Uopće mi nije bila namjera napisati post o njima, ali kad me ta smeća blokiraju i usuđuju se vrijeđati civiliziranog čovjeka… e neće ići! Možda ne mogu uzvratiti na njihovoj stranici, ali na svojem blogu mogu!

Znači, pogledate li opis grupe, vidjet ćete sljedeću “molbu”: Molim vas bez PSOVANJA. Ako netko nije vjernik nema frke, al nemojte vrijeđati one koji jesu. Očuvajmo svoju kulturu bez psovanja Boga i Nedjelje. Ono što mi je diglo tlak je licemjerje, “nema psovanja, vrijeđanja”, ali oni to drugima rade, kao što dokazuju komentari na portalu Danas.hr.  Također, tu kažu da ako netko nije vjernik “nema frke”, a kad im se netko ne sviđa, odmah je vređaona s “ateist”, “agnostik” (da, sasvim sam siguran da nemaju pojma koja je razlika između agnostika i ateista…) i sl. Još neke omiljene uvrede su im “gay lobij(i)” (molim da mi netko točno opiše što je “gay lobij”) i “komunjara”.

Da ne tupim, ja sam grupi ostavio poruku da su licemjerna smeća, diskriminirajuće primitivčine i šljam ljudske vrste. Na što sam, naravno, dobio odgovor da sam iz “gay lobija” i “komunjara”. Nato sam smeću odgovorio:
Prvo, vrijeđaš ti, vrijeđaš, ovo “s (da, kaže se ‘s’, a ne ‘sa’…) gay lobijima i komunjarama” (tog ima i na netu.hr…) je dokaz tome. Također, to je dokaz da tvoj ukuseljeni primitivni mozak kada ne može ništa smisliti ide na takve uvrede. Ajde, mi molim te lijepo reci kako si došao do tog zaključka? Inače ja nisam ni jedno ni drugo. Samo, eto imam malo mozga u glavi da poštujem SVAKO ljudsko biće (da, bez obzira na stvarčice poput spolne orijentacije)… S druge strane, vrijeđanje smeća poput tebe mi uvijek uljepša dan Ono, kad već moram živjeti s činjenicom da mi šljam poput tebe krade zrak, barem da te pošaljem u koju materinu
E sad, nazoveš li me još jednom komunjarom, primitivčino jedna, priklat ću te ko zadnju svinju, umirat ćeš bolno i polako. Jasno? Jasno. Samo zakon štiti šljam poput tebe da ne budete izbrisani s lica Zemlje. Možda nije najhumanije, ali ljaga s ljudske vrste bi bila skinuta. Ono, ubit te, pa odgovarat ko za poštenog čovjeka…
U grupi se ne vrijeđa, ali grupa vrijeđa. Ako ništa drugo; s “komunjarama”, “gay lobijima”, “ateistima”, “agnosticima”… Da li ti uopće znaš razliku između agnostika i ateista?
Povraća mi se kada se šljam poput tebe poistovjećuje s Bogom, a širi okolo mržnju. Tu “U božjim očima su svi isti”, “Bog sve ljude jednako voli”, a onda diskriminiraš… Govno licemjerno.
Ja nisam u grupi (hvala Bogu), pa me nemaš iz čega izbaciti… Ovo je samo mali komentar na tvoju grupu u kojoj se “ne vrijeđa”.
Pretpostavljam da ćeš ovaj post prijaviti zbog “kršenja ljudskih prava” ili nečeg. Jako je zanimljivo kako kad ti paše odjednom koristiš sve zakone “gay lobija” i “komunjara”… Primitivčino licemjerna.

Znači, tu sve počinje. Odgovorili su mi:
Ajd još malo pokaži kako ti je kultura na niskim granama komunjaro jedna. Pogledaj svoj tekst i koliko si govana izasrao u njemu. Vidi se da si otprilike komunjara – gay. Pokazao si sada svu svoju toleranciju i obiteljski odgoj. Zamisli da sada dvi pederčine i to komunjare odgajaju dijete. Valjda ti je sada jasno zašto sam protiv pedera i komunjara poput tebe. Jer samo pljujete, vrijeđate i ŽIVITE NEUREDNO. Kao životinje, što nije i ne može biti normalno kao što nam želite nametnuti. Nema većih licemjera od vas jer blejite o toleranciji a vrijeđate sve što nije poput vas (pedersko i komunističko). i blokirali me.
Pa da malo ovđekarce prokomentiram post?

KAKO SE OVAKVE DISKRIMINIRAJUĆE PRIMITIVČINE USUĐUJU IKOME GOVORITI DA MU JE KULTURA “NA NISKIM GRANAMA”?! KAKO IMAJU OBRAZA?” KAKO IH NIJE SRAM?!
I pazite sad, oni meni govore “koliko sam govana izasrao”, a vrijeđaju druge gdje stignu. Malo boli kad to iskusiš na vlastitoj koži, je li? Zašto imam dojam da će unatoč tome što je to iskusio na vlastitoj koži, ovaj šljam i dalje nastaviti s vređaonom onoga tko je imalo drugačiji? I đubrad jedna diskriminirajuća ima obraza propovjedati o toleranciji?! Đubrad! Mućka đubrad! Tu se usuđuju spominjati odgoj, pa tko je njih odgajao kad su ovako zatucani?! Neka mi opet pojasne na temelju čega to oni zaključuju da sam ja “pederčina” i komunjara? Da, komunjara sam i nakon prijetnje (doduše, isprazne) u prijašnjem postu.

Sad da se osvrnem na to kako “mi” “vrijeđamo, pljujemo i živimo neuredno”. Prvo budući da ja nisam “pederčina” (kao što sam naveo u odgovoru ovim budalama, ja imam dovoljno mozga za uočiti da spolna orijentacija ne određuje “vrijednost” čovjeka – ono, poštenje, postupci i sl. su “malo” bitniji), pod “pederčine” i “vi” vjerojatno misli na civilizirane ljude koji poštuju sva ljudska bića [iako, moram priznati, da budale poput ovih ljudna (barem su si ime napisali tako da odmah znaš o kojem kvocijentu inteligencije je riječ) baš i ne poštujem, no dobro takav šljam ne ubrajam pod ljude ;)]. Znači oni nama imaju obraza govoriti da smo onakvi kakvi su oni. Oke, ne poričem da ima provokacija s “naše” strane (da, zato se baš ne svrstavam na tu stranu), poput onih glupačica iz Pussy Roita, koje su morale svoj “prosvjed” izvesti baš u katedrali, majice s tekstovima poput God is for beginners, Satan is for winners itd. Onda, šta ja znam ovaj Gay “Pride” je odgovor na tisućljetno ugnjetavanje homoseksualaca, pedera, homića ili gayeva – kako god hoćete – od strane heteroseksualaca. Međutim, nijedan homić nikad nije kamenovao, linčevao ni na sličan način mučio heteroseksualca dok je redovna pojava u prošlosti bila da se tako odnose heteroseksualci prema homićima (negdje je još i danas tako). Ako i je bilo incidenata u kojim bi heteroseksualci jebali ježa u leđa, pederi bi bili brzo procesuirani. Danas se često zažmiri na jedno oko ako je žrtva nasilja ili mučenja homoseksualac.
Znači, sad smo zaključili da provokacije “ateista”, “agnostika”, “pedera” i sl. nisu ni blizu sranjima kakve su ljudi tijekom povijesti radili manjinama. I to, većina među “seratorima” su bili veliki “vjernici”… Je li svima poznat Zakon akcije i reakcije? Da ga u kratko objasnim: svaka akcija za sobom vuče reakciju. Tako su dotične provokacije samo reakcije na tisućljetno ugnjetavanje, isto kao što je ustaštvo reakcija na srpsko ugnjetavanje, partizani su reakcija na ustaše (i ekipu ×D ), zločini nad Srbima devedesetih reakcija na sranja koja su Srbi radili u Ratu(-ovima) itd. Time, naravno, ne opravdavam “reakcije”, koje čestu znaju otići predaleko (npr. Bleiburg), ali su “reakcije”, u krajnju ruku, očekivane. I budimo sretni da je reakcija homoseksualaca provociranje (NAPOMENA: puno toga ovisi o tome što je tebi provokacija – npr. ljubakanje u javnosti je grozno od strane i hetero- i homoseksualca, ali zašto su onda samo homoseksualci ti koji “provociraju” svojim ljubakanjem?!) jer kad bi dotična rekacija bila barem onakvog intenziteta kao što je bila akcija (po Newtonu bi reakcija i trebala biti istog intenziteta kao i akcija ×D ), mislim da bi se, u krajnju ruku, loše proveli…
Joj, da, jeste li primjetili kako raja u uvredama koristi životinje? To je ona raja koja smatra da samim tim što su (nazovimo ih) ljudi, vrijede više od bilo kojeg drugog bića, odnosno da su samom činjenicom što su se rodili kao ljudi (da, nakon rođenja su malo skrenuli s ljudskog puta…) neki übermenschi.

Huh, evo, ispuhah se

Još sam jedna opaska. Seksualni život pedera, uistinu ne želim ni zamišljati. Da, gadi mi se, ali baš zato što mi se gadi ja nisam peder. Onima kojim se ne gadi, neka rade što hoće. Šta to mene ima smetati?!
I, da, preduvjet za biti silovatelj nije biti homoseksualac (više je preduvjet sam spol, jer nisam baš čuo za silovateljice..). Uistinu bih se neugodno proveo da me čopi neki takav, ali, ja mislim da ženi ne bi bilo ništa draže da ju tako čopi heteroseksualac

Objavljeno 22.5.2013 u 2:02 PM

Update 14.6.2013.

Ni nakon čitanja ovog članka, nije mi ništa jasnije što je to gej lobi😮

Leave a Reply

