Alan Ford crtić

Prije otprilike pola godine sam blogao o Alan Fordu na svetskom jeziku.

U postu sam spomenuo da postoji Alan Ford crtić, ali da mogu naći samo crtić na talijanskom (bez titlova).

Zahvaljujući jednim Mudima od Labuda, sad imam crtić s titlovima.
Titlovi se mogu naći na titlovi.com, ali nisu baš usklađeni s crtićem (barem onim koji sam ja skinuo). Gospodin Muda od Labuda mi je uskladio titlove😀

Ako ima zainteresiranih za crtić, neka mi se jave na mejl (bedakjen@hotmail.com).

Objavljeno 8.1.2013. u 5:59 PM

Leave a Reply

