RESTORAN RIVA u Senju – đubrad prevarantska

Na naslovnoj strani cjenika na veliko piše POSEBNA PONUDA: COCA-COLA I KAVA 18 KN
O tome da ti daju tako malu šalicu kave da ju hračak ispuni, neću…

Pogledam unutrašnju stranu cjenika. Lijepo piše Coca-Cola 13 kn, Kava 5 kn… Možda sam ja tako loš matematičar da sam krivo izračunao da je 13 + 5 = 18 (znači, 18 kn je regularna cijena, bez “posebne ponude”). Također, možda ni ne shvaćam usporedbe dobro, ali čini mi se da je 18 kn = 18 kn…

U prijevodu, riječ je o prevari. Al imaju smisla za biznis… Iako teoretski ne lažu jer 18 kn nije povoljnije od 18 kn, šta oni misli da su drugi glupi i da neće skužit njihovu prevaru?! Ako rađe pijem cappuccino i dalje ću ga rađe naručiti kad ovo nije ništa povoljnije…

Najžešće mi je što se Senjani jako uvrijede kad im kažeš da je Senj na Balkanu (činjenica, više u ovom postu), a ovakve prevare su tipičan balkanizam.

Da ne bi ispalo da imam nešto protiv Senja, slijedi jedan lijepi post o Senju, koji možda čak i privuče turiste ako će ga pročitati stranac s đengama ili netko tko zna nekoga s đengama😉

Objavljeno 14.8.2012. u 9:01 PM

Leave a Reply

