Slovenščina

Evo, danas sam baš špilao Jedi Academy s jednim susedom Slovencem. I eto baš mi je palo na pamet da baš i ne znam puno Slovenaca, a u Sloveniji sam za 20 minuta maksimalno. Mislim ono, znam hrpu ljudi preko Bare, ljudi iz drugih dijelova Europe; a najbliže susede baš i ne. Onak, sve skupa znam trojicu Slovenaca i to ne baš predobro – jednog sam upoznao na Jedi Academyju prije 2 godine, ali se ispostavio kao đubre – jebo te, ne udostoji mi se odgovorit ni na pitanje od dvije riječi…; prije mjesec-dva-tri sam s jednim igrao Atlanticu, ali otad nije bio on – ono dodal sam ga u friends listu tak da bi vidio da dođe na server; i evo sad ovaj ({JoF}Mar{J}).

Plus hrvaški i slovenski su slični jezici, pogotovo kajkavski hrvatski, a Zagreb vuče na kajkavski. Prije sam barem mogao gledat Kanal A, al ove kabelske kurve su ga maknule iz ponude – vrag ih jebi – i sad više nemam slovenskih programa.

Znači, ovim putem zovem sve Slovence, koji bi htjeli ovak malo komuncirat (na slovenskohrvaškom😀 ), da mi se jave. Ja si poboljšam svoju slovenščinu, a vi svoj hrvatski i svi sretni i zadovoljni😀

Kad bi još našel takve Švabe (svaka dala Naboru i BinZurStelle kaj me trpe😀 ), sve pet😀 Ono, nisam u stanju ni napisat poruku na švapskom da oću s nekim Švabom govorit švapski. Napisao sam neš na engleskom na Skypeu prije par godina, ali nikakve vajde od tog…

Objavljeno 19.5.2012. u 11:04 PM

Leave a Reply

