General War

Evo kad je ovo već Blog za istraživanje ruda i gubljenje vremena da i autor bude general War😀

Znam da „imam“ krivo oko, ali jebi ga, nisam birao koje staklo da mi otpadne. Pozitivna strana svega je da mi je staklo palo u subotu, a ne na Uskrs, i da mi nije palo u juhu (i plus, ćorav sam na lijevo oko, a otpalo mi je desno staklo)😀 Negativno je što nisam imao druge cvikere sa sobom, pa sam pod hitno tražio optičara da mi zašarafi staklo i hodao po gradu ovakav.

Sad, Radovan Pavić, uopće ne bi brinuo brigu s traženjem optičara😉

Inače, u Zagrebu je šarafljenje stakla besplatno, u Senju me oderao za 10 kn…

Smrtniki koji ne znaju za Alan Forda, a time nisu čuli ni za generala Wara; neka pročitaju ovaj post (engleski).

Objavljeno 9.4. u 8:33 PM

Leave a Reply

