filmskamagija.wordpress.com

Evo samo da malo izreklamiram jarana😉 koji piše (osobne) filmske kritike. Znači, blog možete vidjeti ovdje.

Iskreno, mene baš ne privlače filmske kritike, ali ko voli, nek izvoli. Korisno je to što lik piše o novim naslovima, pa ono – možeš lijepo vidjet da li ima koji novi film koji bi ti se mogao sviđat pa lijepo kokice u ruke i pred platno/ekran.

Znači, još jednom; blog glasi filmskamagija.wordpress.com.

P.S. Sretan Uskrs svima kojima je do njega stalo😀

Objavljeno 8.4.2012. u 6:42 PM

8 thoughts on “filmskamagija.wordpress.com

      1. Nelandir Post author

        Zaš mi obavijest o komentaru nije došla mejlom?
        Ne čitam baš kritike, ali sam vidio dvije riječi – “fantazija” i “Japan”😀
        Onaj japanski DivX nije seedan, pa sam skinuo DVD koji uključuje engleske titlove, a na DVDu, nažalost, ne rade DivX titlovi. Al jebeš to, dok god nije sinkronizacija😀
        Osim onog DivXa što sam namjeravao skinut, svi ostali (seedani) su engleska sinkronizacija.

    1. Nelandir Post author

      A je l tamo glumi budal? Ja sam vidio samo uvod. Lik mi je cijelo vrijeme poznat i skužio sam ga tek kad je počeo vikat “Bože, Bože” i radit one Čombe kiseljake😀

      Reply

Leave a Reply

